Tu si dáš text novinky, aký potrebuješ. Obsah eshopu si spravuješ sám, nemusíš nikoho kontaktovať.
viacČasto kladené otázky
Často kladené otázky
-
Aká je záruka na okuliare?
Záruka na okuliare od nás je štandardne 2 roky. Ak by vám rám nesadol, vrátiť nám ho môžete do 30 dní od zakúpenia. Záruka sa vzťahuje na všetky výrobné chyby, a to bez výnimky. Nevzťahuje sa však na poškodenia rámu alebo skiel spôsobených bežným každodenným nosením ani na akékoľvek mechanické poškodenie. Akonáhle obdržíme zásielku s reklamovaným produktom, odošleme ho priamo výrobcovi na posúdenie reklamácie. Majte, prosím, na pamäti, že tento proces môže trvať do 30 dní.
-
Aké sú vaše podmienky pre vrátenie?
Vrátiť môžete nepoužitý tovar vrátane celého príslušenstva, ktorý ste od nás dostali. V prípade vrátenia tovaru nás nemusíte kontaktovať. Stačí, ak vyplníte Formulár na odstúpenie od zmluvy a vložíte ho do zásielky, ktorú nám posielate späť.
Za zásielku, ktorú nám posielate na našu adresu, ste zodpovední až do bodu, kedy k nám dorazí. Odporúčame zásielku poistiť
Produkt musí byť vrátený v pôvodnom balení a musí obsahovať všetky pôvodné visačky, doplnky a nesmie byť použitý.
Náklady na vrátenie zásielky späť k nám znáša zákazník - v prípade, že zákazník nevyužije možnosť bezplatného vrátenia.
Zásielky poslané na dobierku nepreberáme.
Peniaze vraciame rovnakým spôsobom, ako ste platili. V prípade, že ste platili na dobierku, tak peniaze vraciame na bankový účet -
Ako dlho trvá, kým mi vrátite peniaze?
Peniaze budú vrátené najneskôr do 14 kalendárnych dní od prijatia na adrese, ktorú uvádzame pre vrátenie tovaru.
Toto je však maximálna lehota. Zvyčajne vrátenie prebehne oveľa skôr. Vrátenie peňazí nijakým spôsobom nezdržujeme a zásielky od zákazníkov spracovávame obratom. -
Aké sú nástrahy kupovania okuliarov online? Čo by som mal/a vedieť?
Ten pravý rám by mal na vašu tvár sadnúť ako uliaty. Mal by pekne kopírovať líniu obočia, pohodlne sedieť na koreni nosa a nedotýkať sa líc, ani keď sa smejete. Ak si zvolíte kúpu rámu online, venujte pozornosť jednotlivým parametrom rámu – šírku nosníka či veľkosť očnice, ktoré tak môžete jednoducho porovnať s vašimi aktuálnymi okuliarmi.
-
Viem si z vášho e-shopu spolu s rámom objednať aj dioptrické sklá?
Momentálne nie. Aby sme vám zaručili naozaj ostrý zrak, správne osadenie dioptrických skiel si vyžaduje na milimeter presne vymerané údaje – a to sa digitálne a v kvalite, akú vyžadujeme, zatiaľ nedá. (Pre výber vhodných okuliarových šošoviek a ich zameranie do zakúpeného rámu nás však môžete kedykoľvek navštíviť osobne v optikách)
-
Čo ak som nedostal/a email s potvrdením objednávky - je všetko v poriadku?
Nemusíte sa ničoho obávať. Ak ste prešli nákupným procesom a dokončili objednávku v nákupnom košíku, tak sme ju úspešne zaevidovali.
V prípade, že vo Vašej emailovej schránke neviete nájsť email s potvrdením objednávky, skontrolujte aj priečinok Nevyžiadaná pošta (SPAM) alebo iné priečinky, napríklad Reklamy a podobne.
Ak ani napriek tomu neviete nájsť email s potvrdením objednávky, pravdepodobne sa niekde stala chyba. Je možné, že ste v procese nákupného košíka pri vypĺňaní údajov spravili chybu a objednávka nebola odoslaná, respektíve ste zadali nesprávny email. -
Chcem urobiť zmeny v objednávke. Ako na to?
Ak chcete urobiť zmeny v objednávke po jej odoslaní (zmeniť objednaný produkt, zmeniť adresu doručenia, spôsob platby a podobne), stačí, ak nás kontaktujte emailom na: info.optosan@gmail.com
V prípade, že objednávka ešte nebola odoslaná, zmeny urobíme. V prípade, že objednávka už bola odoslaná, je nám ľúto, ale žiadne zmeny už nie sme schopní urobiť.
-
Môžem objednávku zrušiť?
Samozrejme!
V prípade, že objednávka ešte nebola odoslaná, stačí, ak kontaktujte našu zákaznícku podporu emailom na adrese info.optosan@gmail.comV prípade, že ste za objednávky už zaplatili (bankovým prevodom, platobnou kartou alebo cez PayPal), peniaze Vám vrátime späť rovnakým spôsobom. Tento proces trvá 2 - 4 pracovné dni.
V prípade, že objednávka už bola odoslaná, zrušenie nie je možné. Stačí ak kuriérovi poviete, že o ňu nemáte záujem. V prípade, že ste už za objednávku zaplatili, po jej vrátení na našu centrálu Vám vrátime peniaze späť rovnakým spôsobom.
